اسکرول بار

[RB:Blog_And_Post_Title]

themes for all blogs قالب تمام وبلاگ ها

آینده به کسی تعلق دارد که می داند چگونه منتظر نشیند. welcome to afshar-themer
welcome to afshar themer

کد اطلاعات شما


Male
Female
Hello

کپی برداری از قالب

با سلام خدمت شما دوستان.اینروزها مردم خیلی نامرد شده اند.شاید خیلی هاتون یادتون بیاد که تو دبستان میومدن مدادت رو یواشکی برمیداشتن و روش اسمشونو مینوشتن.خوب این افراد معلوم بود که اول ابتدایی داشتن بیلیارد جیبی بازی میکردن و حواسشون به معلم نبوده.اگر شما بیلیارد جیبی بازی نمیکرید یادتون میاد که یکی از درسها راجع به این بود که هر چه قدر هم سعی کنیم هیچکس مارو نبینه بالاخره هدایی هست که مارو ببینه.

خوب این افراد اگر به این درس گوش میدادن میفهمیدن که دزدیدن قالب هم همینگونه است و هرکس که نبیند خدایی هست که ببیند و حتی اگر من از سایت اسکینک یا بقیه سایت های قالب دزد شکایت نکنم یه خدایی اون بالاس که همرو میبینه.

کسایی که هنوز نمیدونن موضوع چیه اینو بدونید که سایت اسکینک قالب سایت afshar-themer رو برداشته و به اسم خودش در سایتش قرار داده.

فقط در همین حد بهتون میگم که من ازحقم نمیگذرم و اسکینکو دیگر سایت های دزد را حلال نمیکنم انشاالله خدا هم از تمامی دزدان چه به صورت واقعی و چه به صورت مجازی هرگز نگذرد.

ادامه مطلب

کلمات کلیدی

دیدگاه شما از مطلب بالا چیست؟

نظرات (۱)

سلام مگه این قالب دانلود ها نیست؟
بعدشم اگه قالب به صورت اختصاصی ترجمه شده براتون خوب بالا خره این قالب یه روزی به بیان هم ترجمه میشد
۲۷ ارديبهشت ۹۴، ۲۳:۵۵
پاسخ:
جناب محترم من دقیقا دو ماه وقتم رفت تا این قالب رو نمونه برداری و برای بیان بلاگ ترجمش کنم.پس اون آدم حرومخور حق نداره قالب من رو برداره و تازه من از مدیر سایت دانلودها اجازه گرفتم که قالبش رو باز نویسی کنم و ترجمه کنم.میتونید ازشون بپرسید.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی

به نکات زیر توجه کنید

  • نظرات شما پس از بررسی و تایید نمایش داده می شود.
  • لطفا نظرات خود را فقط در مورد مطلب بالا ارسال کنید.
1

از حضور شما صمیمانه متشکرم