اسکرول بار

[RB:Blog_And_Post_Title]

themes for all blogs قالب تمام وبلاگ ها

آینده به کسی تعلق دارد که می داند چگونه منتظر نشیند. welcome to afshar-themer
welcome to afshar themer

کد اطلاعات شما


Male
Female
Hello

چند دستور کاربردی که تمام کاربران کالی لینوکس باید بدانند

چند دستور کاربردی که تمام کاربران لینوکس باید بدانند.

ادامه مطلب

درخواست کد

با سلام خدمت دوستان گلم.لطفا هر کدی احتیاج داشتید در نظرات بیان کنید.با تشکر

ادامه مطلب

بنر سه گوش عید فطر


برای دریافت این کد زیبا به ادامه مطلب مراجعه فرمایید.

ادامه مطلب

نکات طراحی و برای بالا بردن رنک در گوگل

راهنمای گوگل به طراحان وب سایت ها

هر چه امتیاز شما در گوگل افزایش یابد باعث می شود تا گوگل شما را در صفحه جستجو در رتبه بالاتری نمایش دهد.برای افزایش رتبه و رنک خود در گوگل به نکات زیر توجه کنید.حتی اگر بالا رفتن امتیاز و رنک گوگل برای شما مهم نیست, نکات کلیدی را بکار گیرید.زیرا گوگل سایت هایی را که این نکات را رعایت نکرده اند از لیست جستجویش حذف می کند و دیگر در هیچ یک از سایت های شرکای گوگل نیز, نام شما نشان داده نمی شود.

به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ادامه مطلب

ویروس نویسی با نت پد 2

به وسیله برنامه Notepad می خواهیم امروز کمی اسکریپت بنویسیم.بیایید با هم فایلی را بسازیم تا وقتی دوستمان بر روی ان کلیک کرد کمی ترس را به وجود او بیاوریم.این کدهای که می نویسیم به هیچ عنوان عنوان به سیستم دوستتان صدمه نمی رساند و تنها این کار کمی شما را با اسکریپت نویسی برای میزبان اسکریپت ویندوز (WSH) اشتا خواهد کرد.

شما می توانید نام این اسکریپت نویسی را ویروس نویسی بگذارید, اما باز هم می گویم که این کدها و اسکریپت ها به هیچ عنوان به سیستم اسیب نمی رساند و پخش نمی شوند.اما شوخی جالبی می باشد.این نکته را هم ذکر کنم که شما از نرم افزارهای دیگر هم می توانید برای نوشتن این کدها استفاده کنید.نکته ی دیگر هم اینکه در پایان باید کدهای خود را در Notepad با پسوند vbs ذخیره نمایید.

ادامه مطلب

کد کاربردی دکمه ی (UP) رفتن به بالای صفحه بدون جاوا اسکریپت!!!


امروزه اکثر وبسایت ها و وبلاگ ها از تعداد پست های نسبتا زیادی در صفحاتشان استفاده می کنند

بینندگان این وبسایت ها ، پس از مطالعه و استفاده از مطالب ، می بایست برای استفاده از مطالب دیگر

به بالای وبسایت مراجعه کنند ، ولی گاهی حوصله ی بازگشت به بالای صفحه توسط بیننده وجود ندارد

این ابزار جالب در هر بخشی که بیننده درحال مطالعه باشد حضور دارد و با کلیک بر روی آن ، بیننده را

به خوبی به بالای صفحه ی وبسایت هدایت می کند.

از خصوصیات مهم این کد این است که جاوا اسکریپت نداشته و میتوان آن را به طور رایگان برای بیان بلاگ استفاده کرد.

ادامه مطلب

۱۰ راه برای افزایش امنیت وب سایت شما

حملات هکرها به سایت های اینترنتی هر روز پیچیده و پیچیده تر می شود، بالاخره با پیشرفت مسائلامنیتی باید هم این طور باشد. با افزایش پیچیدگی های امنیتی آنتی ویروس ها، فایروال ها ، و برنامه های مبتنی بر به روز رسانی دوره ای، هکرها هم که منبع درآمدشان را در خطر می بینند، نیاز به راه های خلاقانه و جدیدتری دارند. در نتیجه آنها در پاسخ به افزایشامنیت با حملات فزاینده و پیچیده به جنگ صنعت امنیت رفته و فعالان این عرصه را به کار و تلاش دائمی برای مبارزه در این نبرد بی پایان وا می دارند.

اما چگونه هکرها همواره یک گام جلوتر از کارشناسان امنیتی قدم بر می دارند؟ یکی از این جواب ها آشکار است – آنان مجبورند از ابتکار بیشتری برخوردار باشند در غیر این صورت باید این حرفه را کنار بگذارند. یکی دیگر از جواب ها به ساختار تشکیلاتی هکرها بر می گردد- یک هکر تنها که در زیرزمین خانه اش کار می کند خلاقانه تر و سریعتر اهداف خود را تامین می کند، تا یک شرکت نرم افزاری بزرگ و پر پیچ و خم . بنابراین احتمال موفقیت هکر حرفه ای مطمئنا بیشتر است.

«با این حال ، می توان گفت عاملی که بزرگترین نقش را در موفقیت مداوم هکرها دارد، فقدان آگاهی و هوشیاری لازم از سوی کاربران نرم افزار و صاحبان وب سایتها است.»

با عرض پوزش از شما کاربر حرفه ای ، باید بگوییم افراد زیادی هستند که رمزعبور خود را همین کلمه «رمز عبور»( یا معادل انگلیسی اش password) قرار داده اند و برای همه رمزهای عبور خود از این کلمه استفاد میکنند. کسانی هستند که از نرم افزار آنتی ویروسی آپدیت نشده ۲ ساله استفاده می کنند! اگر هر کسی متعهد به حافظت از داده های خود بود، هکرها مجبور به صرف زمان بسیار طولانی تر و شیوه های پیچیده تری برای نفوذ بودند و خیلی از آنها هم از عهده چنین کارهایی بر نمی آمد. اما با وضعیت کنونی، به لطف اینکه بسیاری از مردم، غافل از آسیب پذیری خود هستند، برای هکرها نفوذ و حمله مانند بازی با اعداد آسان است.

ادامه مطلب

دانلود کلش اف کلنز آف کلنز نسخه 7.156 آپدیت 10 تیر 94


الاخره آپدیت جدید بازی محبوب کلش اف کلنز برای تابستان 2015 تایید شد و برخی ویژگی هایی که کاربران مدت ها منتظر آن بودند در این نسخه قرار دارد.دراگون لول 5 – ساخت نیرو در هنگام حمله و … از ویژگی های آخرین بروزرسانی کلش اف کلنز (Clash of Clans) میباشد.شما میتوانید اخرین نسخه این بازی را زودتر از تمامی سایت ها و بصورت لینک مستقیم دریافت نمایید.همچنین ویژگی های جدید نیز به صورت کامل مورد بررسی قرار گرفته.

شاید بگید این مطلب به وبلاگ شما ربطی نداره ولی بعضی از دوستان به صورت خصوصی درخواست کرده بودند و من آپدیت را در اختیار شما قرار دادم.

ادامه مطلب

کد اشتراک گذاری در تویتر با پرنده متحرک پرواز کننده در سایت کد اشتراک گذاری در تویتر با پرنده متحرک پرواز کننده در سایت

امروز کدی برای شما اماده کردم که با یک پرنده پرواز کن مطابق با حرکت کاربر میتونید کانال توییتر خود را به بازدیدکنندگان نشان دهید
امیدواریم این کد به دردتون بخوره
ادامه مطلب

قالب دوم deface (دیفیس) نوشته شده توسط افشار تمر

سلام دوستان ! مطمئنا کسی علاقه ای نداره سایتی داشته باشه و روزی با همچین صفحه ای رو به رو بشه ! ولی خوب از این قالب کار شده و زیبا می توانید در پروژه های هک خود استفاده کنید مخصوصا برای وب سایت های خارجی . این قالب زیبا مطمئنا همگان را خیره خود خواهد کرد ورژن دوم را نیز برای شما عزیزان منتشر کردیم

ادامه مطلب


از حضور شما صمیمانه متشکرم